תרגילים לבטן שטוחה

להלן 5 טיפים תזונתיים העוזרים לטיפולי הצרת היקפים

האם זה באמת יעזור לך לרדת במשקל עד 3 ק"ג תוך ארבעה ימים בלבד?  על פי דיאטת "בטן שטוחה תוך ארבעה ימים" שפורסמה במגזין ה'דיילי מייל' התשובה חיובית. כבר זמן רב נאמר שמים עם לימון זו דרך מצוינת לניקוי הגוף ולירידה במשקל. תוספת של כמה מרכיבים חדשים, ככל הנראה, עוזרת בהפחתת המשקל. אמנם, תצטרכו לשמור על הדיאטה בעצמכם, אך המתכון פשוט ובריא (בסוף הכתבה מצורף המתכון) מאת אורי מוסקונה

שומן בטני

מעבר לצד האסתטי מדובר בשומן הכי לא בריא שיש, והוא עלול לגרום למחלות לב וכלי דם, לסוכרת ואפילו לסוגים של סרטן.

1.צריכת שומן מופה

הרעיון המהפכני של הדיאטה הוא שכדי להפחית שומן בבטן, יש לצרוך שומן. לא סתם שומן, אלא שומן מופה (Mufa). מופה הוא קיצור של המילה הארוכה Monounsaturated, ובעברית – שומן חד בלתי רווי, שמצוי בכל השמנים הצמחיים, כמו בשמן קנולה ושמן זית, וגם באגוזים, גרעינים, אבוקדו ושוקולד מריר. לפי הספר, אף שהמופה עשיר בקלוריות, כמו כל השומנים, מבנהו המיוחד גורם להפחתת שומן באזור הבטן. בנוסף הוא מוריד את הכולסטרול ה"רע" (LDL) ומעלה את ה"טוב"
(HDL).

2.המזונות שינפחו לכם את הבטן

כל המאכלים שגורמים לגזים במערכת העיכול: קטניות, ברוקולי, כרוב, כרובית וכדומה.

חלבון סויה ומאכלים שמכילים אותו, כמו שניצלים צמחיים מעובדים.

משקאות תוססים רגילים או דיאט.

ירקות חיים מנפחים את הבטן. העדיפו אוכל מבושל. במקום גזר טרי, לדוגמה, מומלץ לאכול גזר מבושל.

הימנעו מלעיסת מסטיק, שסתם מכניסה אוויר לגוף ומנפחת אותנו.

הימנעו ממתיקים מלאכותיים. הם מבוססים על אלכוהול ומנפחים אותנו, אפילו שאין להם ערך קלורי.

3.כיצד להימנע מנפיחות גזים?

דאגו שיוגש לשולחן תיבול שמונע גזים, כמו כמון, הל, ג'ינג'ר, כוסברה. אם אין אצל המארח – הביאו אתכם מהבית.

הימנעו מאכילת פירות במהלך הארוחה או בסופה.

אל תשתו נוזלים במהלך הארוחה, כדי לא לדלל את אינזימי העיכול. קצת יין מותר, אבל את המים השאירו לסוף. ממשקאות מוגזים אתם צריכים להימנע לגמרי.

1.מזונות סופחי גזים:

ג'ינג'ר, שומר, מלפפון, תה ירוק, אספרגוס, נענע, מנטה, פפאיה, אננס, יוגורט, סלרי, פלפל שחור, מזונות עשירים בויטמין B (גזר, אבוקדו, ביצים, תרד, זרעי חמניות, אגוזים), תה שיבא.

מזונות המכילים אינזימי עיכול: מזונות RAW, דבש, נבטים, שמן זית, שמן קוקוס, אבוקדו, פאפאיה, אננס וענבים.

פרוביוטיקה = חיידקים טובים. עוזרים למערכת העיכול לעכל את מה שכבר נכנס אליה.

אם אתם סובלים ממצב קיצוני – אינזימי עיכול כתוסף יכולים להציל את המצב, כמובן בהתייעצות עם איש מקצוע.

 

משקה לבטן שטוחה

הוראות הכנה:

1.ראשית, תצטרכו כ-3.5  ליטרים של מים בקנקן. השתמשו במים מסוננים כדי לוודא שהם טהורים.

2. שטפו ביסודיות לימון אחד. פרסו אותו דק מאוד, והוסיפו אותו אל המים. אין צורך לסחוט את הלימון, פשוט לזרוק את הפרוסות פנימה.

3. קלפו ופרסו מלפפון אחד לפרוסות דקות, והוסיפו למים. הוסיפו 12 עלי נענע נקיים ושטופים.

4.הוסיפו כפית אחת של זנגביל מגורד דק. ודאו שהזנגביל טרי ולא אבקה מיובשת ממדף התבלינים שלכם. הוסיפו את הזנגביל למים. תנו לזה ערבוב מהיר, וכסו במכסה. הניחו במקרר למשך הלילה. שתו אותו קר במשך כל היום הבא.

5.הכינו קנקן טרי כל יום במשך ארבעה ימים..

 לפרטים נוספים על סדרת הצרת היקפים היכנסו לקישור הצרת היקפים

אהבת פוסט זה? ניתן להשאיר תגובה למטה או להירשם לקבלת עדכונים חמים מהבלוג, ישירות אל המייל שלך! רוצה עוד פרטים? אין בעיה: כל מה שצריך לדעת נמצא באתר הרשמי של המרפאה של ד"ר רוני מוסקונה www.Moscona.co.il.